Update Juli

Status inschrijving
Zoals velen van jullie vast al hebben gemerkt is de reservelijst in werking gesteld. Ook dit keer zijn wij dus weer helemaal uitverkocht, iets waar wij ontzettend trots op zijn! Dit houdt wel in dat mogelijke nieuwe en (soms terugkerende) deelnemers (helaas) op een wachtlijst worden geplaatst. 

Wanneer speelt het af
De IC datum voor het volgende evenement is op 1 t/m 3 Ammonat. Dit houdt in dat er twee weken zijn gepasseerd sinds het vorige evenement. De acties die genomen zijn (en niet genomen) zullen dus op basis van deze tijdsprong verminderen of escaleren. Is het al tijd-in?

Deadline(s)
De eerste deadline voor het indienen van je personage is zoals gewoonlijk vier weken voor ons evenement. Dit valt op 4 augustus. Bij het indienen van een volledig personage ontvang je wederom 1 goudstuk uit de staatskas als salaris / beloning voor het op tijd inleveren. De laatste deadline is 18 augustus, vanaf dat moment behandelen wij (i.v.m. voorbereidingen) geen personages meer.

Bestaande spelers
Bij het missen van de tweede deadline verlies je de vaardigheidspunten die je het vorige evenement hebt opgedaan, maar blijft je personage wel speelbaar.

Nieuwe spelers
Het aanmaken van een personage op het evenement zelf is niet mogelijk. Mocht je als nieuwe speler na de tweede deadline nog geen personage hebben ingediend, zul je als figurant worden ingezet.

Als je klaar bent met je personage vergeet dan niet op indienen te klikken zodat wij als spelleiding weten dat dit personage klaar is voor inspectie. Zodra je personage is goed gekeurd ontvang je hiervan een e-mail en word de status van je personage omgezet naar actief.

Mocht je vragen hebben over de werking van de applicatie of ondervind je problemen, dan kan je altijd contact opnemen in onze discord via het kanaal #karakter-applicatie of stuur een mail naar spelleiding@dalaria.nl.

Net als op het vorige evenement is het niet mogelijk om in tenten te slapen. Je dient dus gebruik te maken van de slaapzalen. Hiervoor hebben wij een document opgesteld dat jullie (als deelnemers) in staat stelt om een plekje te claimen. Als deelnemer heb je een link gehad naar een document waarop je je slaapplaats kan reserveren.

Dit is niet verplicht, maar als je geen plekje hebt geclaimd dan krijg je op het evenement willekeurig een plek toegewezen waar er op dat moment nog plek is.

(*) Let op! Lig je op slaapzaal J of heb je nog geen plek gereserveerd? Dan is het verplicht een eigen lucht- of veldbed mee te nemen. Het kan namelijk zijn dat je in slaapzaal J wordt geplaatst, in deze zaal zijn geen bedden aanwezig. Hiervoor is deelnemer dan zelf verantwoordelijk.

Op basis van feedback van het afgelopen evenement hebben wij het een en ander aangescherpt voor de barcrew. In plaats van een paar figuranten die dit erbij deden als nevenactiviteit, hebben we nu een dedicated barcrew. Deze barcrew bestaat uit Nikki Beeftink, Frank Peters en Daan Visker. 

Deze helden gaan ervoor zorgen dat jullie voorzien worden van eten en drinken. Hoewel we het avondeten op zaterdag nog even een verrassing houden, kunnen we in ieder geval al wel melden dat we op populair verzoek nu ook tosti’s gaan aanbieden naast ander lekkers. Daarmee proberen wij onder andere het doel te bereiken dat er een continue stroom aan eten is, en meer variatie. 

Uiteraard proberen wij ook dit keer weer zo veel mogelijk rekening te houden met ieders allergieën en dieetwensen (vega of vlees).

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *